суботу, 9 січня 2016 р.

урок з правил дорожнього руху 4-Б клас

  Тема:Урок-турнір з правил дорожнього руху »Обережно на дорозі» Мета:Закріплення знань учнів з правил вуличного руху; довести до відома дітей важливість вивчення правил вуличного руху;попередження дорожньо- транспортного травматизму;збагачувати словниковий запас слів учнів;виховувати культуру і дисциплінованість школярів на дорозі. Обладнання: малюнки дорожніх знаків, сюжетні малюнки, кольорові житони, макет світлофора, листки із завданнями, таблички з номерами, слайди. Хід уроку I) Організаційний момент II)Мотивація навчальної діяльності III) Оголошення теми і завдань уроку Найдорожчий скарб людини-це її власне життя і здоров я. Незнання або невміння дотримуватися певних правил часто призводить до втрати не тільки здоров я, а навіть і життя. Це буває тоді, коли людина не дотримується, або не знає знаків вулиці. Але я впевнена,що мої учні знають правила вуличного руху і їх дотримуються. Тому ми сьогодні проведемо урок-турнір знавців правила вуличного руху. Змагатимуться три команди:»Зелений», «Жовтий» та «Червоний». Судитимуть цей турнір бібліотекар Тамара Борисівна та вчитель інформатики Наталія Анатоліївна. IV) Основна частина Перший конкурс привітання і представлення команд. Другий конкурс »Розминка» 1. Як називається паличка, що керує дорожнім рухом? 2.Що виконує роль букв у дорожній абетці? 3.Як називається місце перетину двох доріг? 4.Як називається пішохідний місток над дорогою? 5.Як потрібно обходити автобус? 6.Якщо немає тротуару, де може рухатися пішохід? 7. Як називається осьова лінія дороги? 8.Які права має пішохід? Третій конкурс »Історія дорожніх знаків» Четвертий конкурс »Дорожні знаки» Вчитель задає запитання а діти показують знаки. 1.Знаки у червоному трикутнику(Попередження) 2. Знаки у червоному колі (Що забороняють) 3.Знаки у синьому колі (Що наказують) 4. Знаки у синьому квадраті (Інформаційно-вказівні) 5.Знаки у синьому прямокутнику (Знаки сервісу) Завдання для команд:Гра «Склади знаки» П’ятий конкурс »Літературний» Проблема безпеки дорожнього руху настільки серйозна, що навіть поети присвячують їй вірші. Хто з вас знає такі вірші? Шостий конкурс «Дешифрувальники» Команди отримують листки із завданням. Завдання:Закреслити із даного ряду букви ЮБДУ. ДЮСБВДЮІЮБТЮЮДУЛББОДФЮДОЮР (Світлофор) Сьомий конкурс «Хто швидше» По чотири учасники від команди. Діти піднімають таблички з вірними номерами (1,2,3,4) 1.Пішохід має право:1)Переходити вулицю;2)Йти по тротуару;3)Грати на проїжджій частині;4) Стояти на зупинці. 2.Біля школи виставляють знак:1)Пішохідний перехід;2)Діти;3)Підземний перехід;4)Зебра 3.Рухатися дорогою в сільській місцевості можна:1) Лівою стороною;2)Правою стороною; 3)І лівою і правою. 4.При переході вулиці спочатку треба подивитися: 1)Праворуч;2) Ліворуч; 3)У бік транспортного засобу, що наближається.4) В обидві сторони зразу. 5.Пішохідний місток це: 1)Естакада;2)Підземний перехід; 3)Магістралі над вулицею. Восьмий конкурс »Хто на чому» Діти пишуть відповіді на листках 1) На чому їхав Ємеля до царя? 2) Який улюблений вид транспорту кота Леопольда ? 3) На чому катався Кай ? 4) На чому літав барон Мюнхаузен? 5) На якому транспортному засобі рухалися Бременські музиканти? 6) Транспортний засіб листоноші Пєчкіна? Дев’ятий конкурс »Поясни ситуацію»(Для капітанів команд) 1.Йдучи по тротуару, бачиш,що з найближчого двору викотився м’яч. Що ти повинен зробити?(Затримати того,хто біжить за м’ячем.) 2.Яким машинам дозволяється їхати на червоне світло?(Пожежній, швидкій допомозі, міліції) 3.Якщо горить зелений сигнал світлофора, а в цей час наближається транспортний засіб. Що подає спеціальний звуковий сигнал, як бути пішоходам. VI Підсумок уроку. Підбиття підсумків турніру. Нагородження переможців. Для всіх учасників турніру роздаються пам’ятки для пішоходів. Пам’ятки 1.Ходити тротуарами та пішохідними доріжками, тримаючись правої сторони. 2. Перед тим як переходити через дорогу, вулицю, зупинися та приготуйся до переходу. 3.Іти ,а не бігти через дорогу. 4. Стримувати тих дітей,які своєю недисциплінованою поведінкою створюють аварійні ситуації на дорозі. 5.Ми-пішоходи і повинні бути дисциплінованими. Знати правила вуличного руху. Скажемо дружно :»Ми знаємо Правила вуличного руху,як таблицю множення»

Немає коментарів:

Дописати коментар